Inscripció

Ja pots inscriure els projectes web dels teus alumnes als Premis Dotació .cat, una iniciativa de la Fundació .cat que premia els millors projectes web fets amb el paquet tècnic de la Dotació .cat. La inscripció finalitza el 12 d'abril de 2024. Aquí t'expliquem el procés d'inscripció.

1. Entra al teu panell de docent. Un cop dins, veuràs que cada Dotació .cat té associat el seu domini .cat. A Estat haurà aparegut un botó per cada Dotació .cat activa que tinguis. Aquest botó et servirà per a inscriure els projectes als premis.

2. Per tal de completar la inscripció se’t demanaran les següents dades: etapa i components del grup.

3. Un cop afegides i enviades les dades, ja hauràs completat la inscripció de forma correcta. Se t’informarà de l’èxit del procés en el teu panell.

*No rebràs cap correu de confirmació

Descarrega’t aquí aquest procés en Pdf

Molta sort!